• Announcements

    • John Bonham

      It's GNFNR fundraising time again, please help us stay on-line   05/27/2017

      Thanks to everyone who makes this place so much fun to visit, and THANK YOU to everyone who donated last January. The good news/bad news is that GunsNFNRoses has outgrown its current hosting plan, and if we want to stay online we are going to need to upgrade.   You can donate any amount, large or small (via PayPal). My PayPal username is matt.grillo@gmail.com Please enter your forum username so I can match up your contribution with your username. Thank you!   Every dollar helps. If you don't have PayPal a simple check would do. You can mail it directly to me, please PM me for my mailing address. I appreciate your support.   I do not want banner ads here so if you can help us out it would be appreciated. I dislike begging for money for the site but such is life... Thanks for understanding. I really appreciate all of your support. Please help  by donating now, THANK YOU GNFNR MEMBERS!
Bill Brasky

NO MA'AM Mafia game thread.

695 posts in this topic
37 minutes ago, GUNNER said:

The best part of mafia is the tears of salt in the end of the game. :lol:

So you were cheating with AB up until he got killed (after JB) and you knew I was mafia but I still won the game? The direct translation of that is ‘Gunner really sucks’. Look it up. You really should have fed him the lines to get me lynched. I'm disappointed in you.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, GUNNER said:

The best part of mafia is the tears of salt in the end of the game. :lol:

Irony: the post

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Bill Brasky said:

I have no tolerance for savages.

 

Cardi quitting quitting sucked because he cares and was kicking ass in the game 

 

great 1st game to apollo btw

 

Ab & GNR liars have quickly becomed skill players 

Mags we hardly knew thee

Hotdogman thank you

also much love to JB 

 

Shit game from the awesome Nate though ! Can't wait to play your game.

 

i also learned more hosting again.

 

Thanks for the game!

 

Honestly though I don't think I was that shit. :lol:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, arnold layne said:

 

Thanks for the game!

 

Honestly though I don't think I was that shit. :lol:

Agreed. You made it passed the first day.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nate your one of the strongest players in mafia on the board 

you just seem to hoan in on JB most games.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I loved it when JB lied one game.

 

He said he could investigate and we were all intrigued. Intrigued turned into suspicion and it turned out he was a vanilla townie once he was offed.

 

Truly one of the greatest wtf moments in mafia history. 

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Bill Brasky said:

Nate your one of the strongest players in mafia on the board 

you just seem to hoan in on JB most games.

I hone in on mags every game, only this time it actually worked out.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great game Lance.

Thanks for hosting.

 

Damn_Smooth has the greatest poker face in Mafia history.

My Vote for Day 1 Lynch next game.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bacardimayne said:

I hone in on mags every game, only this time it actually worked out.

Why? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, magisme said:

Why? :lol:

 

idk, you always seem shady

 

maybe if you changed your avatar to a well adjusted white male i'd stop profiling you

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, John Bonham said:

Great game Lance.

Thanks for hosting.

 

Damn_Smooth has the greatest poker face in Mafia history.

My Vote for Day 1 Lynch next game.

 

I'm adding you to my game whether you like it or not Bonham. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, arnold layne said:

 

I'm adding you to my game whether you like it or not Bonham. 

Okay Nate. That's fine. I will do my best to check in once a day.

This job is kicking my ass.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bummer. I just figured you were busy 'cause you were out on your bday. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, John Bonham said:

Okay Nate. That's fine. I will do my best to check in once a day.

This job is kicking my ass.

@John Bonham new job ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

JB needs to work to pay for the webhosting, so we can still shitposting like idiots instead of working like men.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/11/2017 at 6:07 PM, Bill Brasky said:

PLAYER LIST

 

1. Bacardi -night 1 mafia killed dirty harry -townie-1 shot kill cop

2. BonHarambee -day 2 lynch -townie - Bill Clinton - Night KILL proof

3. Damn Smooth

4. Apollo

5. Altered Beast

6. Gnr Liars

7. Gunner -Day 1 sucide Townie -John Matrix Double vote

8. Arnold- Night 2  mafia kill- Rocky Balboa - townie - day kill proof

9. Hot Dog Man - Day 1 lynch Mafia -Ellen Role Blocker

10 .Magisme-Night 1 cop kill - mafia -Howard Stern -Framer

11.Bacardi Version 2

12. Hulk Hogan

Lance can you tell us who everyone was (Players 3-6, 11)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now